Contact
FAQ
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen.
Waarschijnlijk is de bevestiging in de spam terecht gekomen. Ontvangt u binnen 24 uur geen bevestiging van PostNL? Neem dan contact op met de uitgeverij via: info@sanneterzee.nl.
Kan het boek gesigneerd worden?
Omdat we het verzenden van de boeken hebben uitbesteed is het op dit moment niet mogelijk om een gesigneerd boek te versturen.
Bestelling is bezorgd, maar niet ontvangen.
Helaas gebeurt dit soms, de ervaring leert dat het boek binnen een paar dagen toch
wordt bezorgd. Mocht u het boek binnen 5 werkdagen nog niet hebben ontvangen stuur dan een mail naar: info@sanneterzee.nl. We nemen dan contact op met PostNL en sturen indien nodig een nieuw exemplaar.
Onderstaand de informatie van PostNL:
Is je post of pakket volgens track & trace bezorgd, maar heb je niets
ontvangen? Hieronder lees je wat er aan de hand kan zijn.
Zending past niet door de brievenbus
Soms is het voor de bezorger handiger om je pakket alvast te scannen
voordat hij/ zij aanbelt. Dan zie je de status ‘bezorgd’ al in de app
staan, voordat de bezorger bij je is.
Zending past door de brievenbus
Voor de bezorger is het soms handig om alle pakjes die door de
brievenbus passen in één keer te scannen. Geen paniek dus:
waarschijnlijk wordt de zending later alsnog bezorgd.
Wanneer verschijnt het nieuwe boek van Sanne Ter Zee?
Wilt u op de hoogte blijven van de nieuwste boeken van Sanne Ter Zee? Schrijf u dan in voor de nieuwsbrief via onderstaand formulier.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief!
“Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwste boeken? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.”